luni, 16 noiembrie 2009

Care arata mai bine?!





3 comentarii:

  1. cred ca prima imi place mai mult, desi mergea si mai in detaliu, floricica este superba. daca-mi permite parerea mea de amator, este prima oara cand imi dau cu parerea despre tehnica, cred ca sunt un pic subexpuse fotografiile. incearca sa le dai putina luminozitate intr-un program de editare, poate iese si mai frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. prima.. desi mergea cropuita si mai bine, ar mai trebui aplicat ceva sharp pe floare pt ca nu este focalizata f bine, ceva luminozitate si contrast. Spor!

    RăspundețiȘtergere
  3. floarea este foarte frumoasa
    dar cum am invatat fiecare cm2 trebuie sa iti spuna ceva
    in situatia de fata decat floarea este importanta, prin urmare luftul acela trebuie sa dispara pentru a concretiza mai bine mesajul transmis prin intermediul fotografiei

    RăspundețiȘtergere