duminică, 13 decembrie 2009

Tema masti....astazi, la Muzeul Satului



7 comentarii:

  1. cam urate masti ai gasit si tu de fotografiat Mihaela, te sperie astea :D
    astept sa vad portretele pe care le-ai facut

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate...sunt inspaimantatoare :))Traditia...

    RăspundețiȘtergere
  3. ..bune ...bine incadrate ...clare ...!

    ps unele sunt bine realizate ..!

    RăspundețiȘtergere
  4. prima fotografie imi place cel mai mult, masca aia am fotografiat-o si eu;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai sa vedem si putina actiune de la Muzeul Satului..Mihaela.Ca doar nu erau doar masti agatate in garduri...a fost un mars cu figuri alegorice..dansuri..etc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Domnule Radu, va multumesc pentru comentariu!Aveti dreptate...insa, nu sunt prea multumita de ce am facut la acest capitol...dar o sa postez zilele acestea si figuri:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa colectia de masti. Au culori vii, asa cum le-am vazut si eu acolo, pe garduri, in pomi.

    RăspundețiȘtergere